Subject: FW: Kohtudokumentide edastamine kohtuasjas nr 3-24-1466
From: "registriosakond" <[email-masked]>
To: "RIK info" <[email-masked]>
Cc: "Tallinna Halduskohtu menetlus" <[email-masked]>
Date: Fri, 7 Jun 2024 13:59:47 +0300

Tere

Edastan kirja kuuluvusel ettevõtteregistri haldajale.

Seotud ühing: Mittetulunduslik Talunike Masinaühistu "Allika" (71037952)  | 
e-Äriregister (rik.ee) 
<https://ariregister.rik.ee/est/evr_company_details/71037952/Mittetulunduslik-Talunike-Masina%C3%BChistu-%22Allika%22?name_or_code=71037952&page=1&pos=1&total_count=1>

Tartu Maakohtu registriosakonnas ei ole registreeritud ühingut masinaühistu 
Allika (ettevõtteregistrikood 71037952).

Lugupidamisega

Gerli Aasmäe
kantselei juhataja

Tartu Maakohtu registriosakond

• E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

• Mobiiltelefon 5881 1188

• Telefon 601 1166

• Faks 600 0258

• Postiaadress: Kuninga 22, Pärnu, 80099

 <https://www.kohus.ee/eesti-kohtud/kohtususteem/maakohtud/tartu-maakohus/kinnistus-ja-registriosakond> 
Kinnistus- ja registriosakond | Eesti Kohtud (kohus.ee)

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, June 7, 2024 1:23 PM
To: registriosakond <[email-masked]>
Subject: Kohtudokumentide edastamine kohtuasjas nr 3-24-1466

Tere

Tallinna Halduskohus Tallinna kohtumaja edastab Teile järgmised dokumendid 
(lisatud manusena):

*	07.06.2024 koostatud kohtunõue, dokumendi koostaja Tiia Nurm
*	Tallinna Halduskohus esitatud dokumendid

Kirja ja selle manuste kättesaamise kohta palume viivitamatult saata 
elektroonilisel teel kinnitus e-posti aadressile [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> .

Lugupidamisega

Mari-Liis Uuk

Istungisekretär

Tallinna Halduskohus Tallinna kohtumaja

6282730

Käesolev kiri on Tallinna Halduskohus Tallinna kohtumaja poolt saadetud 
menetlusdokument. Kui Teie ei ole kirja adressaat või kiri on muul põhjusel 
sattunud teie kätte ekslikult, palume sellest viivitamatult teavitada 
e-posti aadressil [email-masked] <mailto:[email-masked]> . 
Kiri võib sisaldada konfidentsiaalset informatsiooni, mille levitamine 
kõrvalistele isikutele on lubamatu.